Polityka zwrotów i reklamacji




1. Charakter produktów



W naszym sklepie oferujemy wyłącznie produkty cyfrowe (ebooki) dostarczane w formie pliku elektronicznego.



2. Brak możliwości zwrotu



Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa do odstąpienia.


Oznacza to, że po dokonaniu zakupu i pobraniu ebooka zwrot środków nie jest możliwy.



3. Reklamacje



Jeżeli plik okaże się uszkodzony, niekompletny lub pojawią się problemy techniczne uniemożliwiające korzystanie z zakupionego ebooka:


  • prosimy o kontakt poprzez adres e-mail: igorkarpiej@gmail.com,
  • reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia,
  • w przypadku uznania reklamacji zostanie dostarczona poprawna wersja pliku.




4. Podsumowanie



  • Zakup ebooka jest ostateczny i nie podlega zwrotowi.
  • Reklamacje są rozpatrywane wyłącznie w przypadku wad technicznych pliku.